środa, 22 kwietnia 2015

Jak uczyć się angielskiego?

I tak od słowa do słowa dotarliśmy do pytania, jak właściwie z tych naszych lekcji się uczyć. I czego tak naprawdę można się z nich nauczyć?

Popełniliśmy więc krótki, acz treściwy (przynajmniej w założeniach) artykuł, który odpowiedź na to pytanie przybliża. Ale, co ciekawe, każdy z naszych Czytelników z tych krótkich, głównie sitcomowych, scenek, wyciąga dla siebie coś zupełnie innego! Więc.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o scenki, dokładnie w ten sposób uczę się i angielskiego i publicznego występowania przed mniejszym i większym audytorium. To znaczy zgodnie z tym, co opisaliśmy na naszej stronie w artykule pod mrożącym lody w zamrażarce tytule: „Jak uczyć się angielskiego”.

Dodam jedynie, że to nie jest tak, że wytycznymi w jakikolwiek sposób trzeba się kierować. Każdy niech uczy się w taki sposób, który sprawia mu najwięcej frajdy i jest najbardziej efektywny. Ostrzegamy tylko, że dialogi zawarte w sitcomach pomagają w dogadaniu się, w zrozumieniu, pozwalają mówić ciekawiej, zwracać uwagę na całą grę aktorską. Nastawione są więc nie tylko na język jako taki, ale na wszystko, co z tym językiem, a nawet z ogólnie rozumianym porozumiewaniem się, ma związek.

Natomiast nie liczcie na to, że nasze lekcje nauczą Was gramatyki, pisania i tym podobnych fanaberii. Nie nauczą. Nastawione są tylko i wyłącznie na skuteczne i ciekawe porozumiewanie się w mowie.


Tylko tyle, albo aż tyle!

7 komentarzy :

  1. Poruszyłeś tutaj kilka naprawdę ważnych rzeczy. Jak wiadomo efekty mogą być różne ale zawsze droga do uzyskania sukcesu powinna być ta sama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jak uczysz się angielskiego to musi on pojawiać się w każdej części dnia. Możesz słuchać angielskich audycji, oglądać angielskie filmy i czytać książki również po angielsku, zobaczysz, że po jakimś czasie będziesz nawet myśleć po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do samodzielnej nauki j. angielskiego polecam fiszki, programy edukacyjne oraz filmy i seriale po angielsku. To na początek powinno być wystarczające. Aby nauczyć się bardziej złożonych zagadnień, po pewnym czasie wybrałem się też na odpowiedni kurs językowy -
    https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-business-english// po skończeniu którego otrzymałem też certyfikat. Taki certyfikat bardzo przydaje się przy szukaniu lepszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź na pytanie, jak się uczyć jest często ważniejsza niż same materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie sama nauka języka angielskiego jest bardzo fajna i moim zdaniem przede wszystkim trzeba chcieć się uczyć. Ja jestem zadowolony, że moje maluchy chętni chodzą do szkół językowych https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/lodzkie gdzie właśnie pobierają naukę angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi This is SRK i'm suggesting you this is app DU Speed Booster Mod Apk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się podstaw nauczyłam w szkole. Łatwo nie było, ale jakiś poziom udało mi się osiągnąć. Potem to studia, a problem zaczął się w pracy dopiero. Język biznesowy jest zupełnie inny. Ja osobiście poszłam tutaj https://hutchinson.org.pl/oferta/szkolenie/mbe-master-of-business-english/ i podszlifowałam tego czego wcześniej nie umiałam. Dobrze wyszło właściwie :)

    OdpowiedzUsuń